torsdag 3. september 2009

Oslo Explore!

Tirsdag og onsdag denne uka ble tilbrakt i Oslo, og det var godt å komme til litt mer sentral områder enn Hurdal. Men, det var også utrolig herlig å komme tilbake igjen etterpå!
Tirsdagen var jeg på besøk hos KABA og fikk vite litt om deres arbeid. Så var jeg på en moské (ikke den som er blå...), og på kvelden fikk vi vite hva KIA driver med og så på norskkurs og var på internasjonal café.
Til middag smakte jeg Etiopisk mat. Jeg må si at det kanskje ikke er det beste jeg har smakt, men det var ikke uspiselig heller. For min del var det brødet/lompa (eller hva det var) som ødela litt. Den så ut som skomgummi og smakte veldig sitron. Etiopisk mat (ikke så bra bilde, men men...)

Onsdagen var misjonskonferanse på Fjellhaug. Det var koselig å treffe igjen venner fra Kvitsund, men selve konferansen var ganske kjedelig, selv om temaet i utgangspunktet var interessant.
Sammen med 7 andre spiste jeg på Dolly, og der betalte faktisk han som satt bak oss for maten vår! Vi fikk vite det først da vi spurte etter regninga, og han hadde gått. Helt utrolig! Jeg har i alle fall ikke opplevd noe sånt før, har du?

Nå er det straks tid for fellesskapskveld som jeg tror blir koselig!

Shalom!

1 kommentar: