søndag 30. august 2009

Topptur og pizzakveld!


Dagens fangst:











Bildet taler kanskje for seg selv, men jeg har da altså vært på blåbærtur! Eller, det var i utgangspunktet ikke den hensikten jeg hadde da jeg gik ut av døra kl 11 i dag. Jeg skulle på tur med mange av mine medelever til Brenntoppen, som ligger inne i skogen bak skolen her. Da vi kom opp til toppen, var det så mye blåbær at jeg ikke kunne motstå fristelsen med å ta med meg noen ned igjen. Flaks at jeg hadde tatt med meg en pose! Så hva skal jeg bruke bærene til? Jeg tenkte smoothie, eller kanskje syltetøy... mmm...

I går kveld arrangerte vi pizzakveld på huset vårt for alle som var igjen her i helga. Jeg vil si at kvelden ble vellykket. Med masse god pizza, prating og også kortspill! For min del endte jeg opp med å se på "Taken" på storskjerm. Med tanke på at jeg om ikke så altfor lenge skal reise ut, ble filmen en liten tankevekker. Absolutt en film som anbefales!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar