lørdag 13. februar 2010

A beautiful day!

I dag var jeg i Jeriko. Det er et utrolig herlig sted å være!
Det kom rundt 25 barn pluss noen voksne. Jeg var ute med barna - været var herlig! Vi lekte sisten, katt og mus, spilte basketball og hadde det gøy! For barna er det også et søndagsskoleopplegg. Og i dag ble også andre del av en film om Abraham vist. Vi feiret bursdagen til noen av dem, med kake og sang!


Det er utrolig herlig å kunne være sammen med dem. Selv om kommunikasjonen ikke akkurat er perfekt, for jeg kan jo ikke så veldig mye arabisk... Men jeg prøver å gjøre meg forstått, og forstå dem, med det lille jeg kan - pluss å peke og forklare med tegn selvfølgelig.


Ei av jentene der kommer bort til meg og spør om jeg har med kameraet mitt. Det har jeg selvfølgelig, og går og henter det. Det er alltid populært med et kamera, og jeg lar noen av de jentene som spør ta noen bilder. Utrolig gøy å ha etterpå, se hva de tar bilder av - verden gjennom deres øyne!


Be for prosjektet i Jeriko, at de som kommer må oppleve Guds kjærlighet.
Og takk for at det kommer mange barn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar