tirsdag 10. august 2010

Tilbake i Jerusalem!

Jeg har nå ankommet Jerusalem! Eller, for en del timer siden... Men jeg er nå trygt framme, etter en god reise.
Fra flyplassen til Jerusalem kjørte jeg sherut, en minibuss-taxi som kjører deg rett til døra! Da var det herlig å bare se ut på menneskene og livet her mens jeg kjørte gjennom Jerusalem. Og selvfølgelig gikk ikke turen uten at trafikken var litt kaotisk og sjåføren måtte bruke hornet...  Godt å være tilbake igjen! Men merker jo selvfølgelig at jeg trenger litt tid på å orientere meg her igjen, etter å ha blitt vant til norsk måte å gjøre ting på igjen...


Grunnen for at jeg er tilbake en fordi at jeg er så heldig at jeg skal få være volontør på Caspari Center her i Jerusalem i år. Jeg gleder meg virkelig til å ta fatt på arbeidsoppgaver og nye utfordringer. Blir spennende å se hva dette året vil bringe.
Men først skal jeg ha noen dager fri, slappe av litt og håper på å se noen kjente fjes igjen!

3 kommentarer:

  1. Heidi! Å, så spennende =D
    NYT tiden din der! Du kommer til å gjøre det så bra, og få mange opplevelser; nok en gang! :)
    Klem,
    Miriam Joy. :)

    SvarSlett
  2. Godt å høre at du er på plass Heidi!

    VI heier på deg,


    Hilsen Håvard i return2sender

    SvarSlett
  3. Blog ja! Det var smart:)
    Ber for deg, Heidi. Go girl;)

    Klem Liv Hanne

    SvarSlett